Wednesday 5 June 2013

Sakit Hati.

Hai semua.
Penat lah rasa macam tak sihat pun ada. Malam tadi tidur tak selesa. Badan rasa panas/sejuk. Kenapa ye? Demam kura kura ye. Huhu Pindah dekat ruang tamu baru tidur nyenyak. Aida call malam tu. Tak angkat. Sorry saya terreject dia punya call. Nak story nie. Semalam kan saya merajuk dengan dia. Sebab kelmarin dia tak msg/kol saya pun ): . So sad you know. Yeloo kalau busy pun at least cakap yang dia tak dapat. Tup tup hilang macam tu jew. Siapa tak bengang kan? Grrr ~~ . And last night he told me that dia tak ada kredit nak text. Tapi perlu ke sampai off fhone? Perlu? Ish marah betul nie. Tak boleh nak cakap ke? Adik adik pakai fon. Kenapa tak text yang dia tak ada kredit semua. Jangan sampai satu hari aku buat dekat dia okey? Tak sanggup to memang lah. Haish. Sabar jew lah, Nasib baik dia tak buat benda lain. Syukur (: . Marah marah pun. Im still loving you sayang. Sorry lah emotional sangat. Imissyou so badly. Sebab tu lah macam macam boleh fikir. So after this hopefully yang dia tak buat lagi. :)
Maaf saya memang kuat cemburu.
Saya kekadang terfikir adakah awak akan jadio milik saya satu hari nanti?
Sila pujuk sampai hati saya lembut okey?
Hahaha. Btak k batak.

No comments:

Post a Comment