Tuesday 4 June 2013

Study oh study

Dah lama lia tak update blog nie. Halah lagipun bukan ramai follower takda orang baca kan? Maybe bila umur aku meningkat aku akan rajin update blog nie. Huhuuu Sekarang aku cuti sekolah wey. Saya masuk form 6 dekat my old school. Saya rasa saya seorang jew yang study dekat situ all my friends study jauh jauh. Pity of me. Tapi tak pe lah maybe ini lagi membuat aku bertambah fokus kan? Dapat U memang lah tapi bidang kulinary and aku ditempatkan dekat Dungun,Terengganu. Waw sungguh jauh. Tak dayo weeey. Lagipun bidang yang aku tak berapa minat. Memang minat tu boleh dipupuk tapi entah lah. Im not ready for studying at Unviversity. Haritu call kengkawan semua. Ada yang dah study ada yang tengah prepare barang for study. Kebanyakan member saya study dekat matrikulasi. Well mereka sangat pandai. Saya doakan kejayaan kawan kawan saya. Saya rindu sangat sangat. Semoga mereka baik baik disana , jumpa nanti kalau ada umur panjang. Saya datang rumah pergi beraya okey? Huhuuu. Saya harap dalam fokus and study harder untuk semester 1. Chaiyok sayang !!!

No comments:

Post a Comment