Saturday 16 March 2013

♡ Hanya Kita Yang Tahu ♡

Makin lama kita kenal dia, makin sayang kita dekat dia. Nak Tahu kenapa ? Sebab makin lama kita kenal dia, makin banyak kenangan tercipta . Macam tu lah saya rasa awak setelah beberapa bulan saya kenal dengan awak.Tak sangka betul saya,awak yang dulu saya malas nak layan jadi orang yang paling saya sayang.'Tak kenal maka tak cinta' kan ? Cinta tak pandang paras rupa dan usia. Pada tarikh 9/7/2011 kami rasmi sebagai BF/GF.

Saya selalu melayari internet dan buka laman facebook saya , Pada suatu hari maybe tuhan nak tunjuk kan dekat saya. Saya buka wall facebook awak.Saya baca ada seorang perempuan tulis dekat wall tu 'Miss You Ainor Muhammad' masa itu saya terdiam dan saya rasa marah sangat dengan awak. Saya text awak , macam macam saya cakap dekat awak. Saya nak penjelasan dari awak. Saya sedih sangat sebab saya percaya sangat dekat awak , saya tahu awak tak kan tergamak nak buat sama macam itu sebab kita dah lama kenal awak. Saya add perempuan itu dan saya komen dekat status perempuan tu.

Me : Awek dia ke ?
G: Aah. Kenapa ?
Me : Oh , itu kawan saya.
G: Kawan ? Ini atai dak lakai umur dia 22 tahun.
Me:Ye kenapa ? Tak percaya saya kawan dengan dia ?
G:Oh,okey.

Saya rasa macam nak pitam pijak awak. Awak pula reply yang awk tak kenal siapa perempuan tu.
Malam tu awak call saya tapi saya tak dapat nak angkat sebab dah teruk sangat saya menangis masa tu.
Agak berapa hari entah kita baru contacts. Malam tu saya nampak awk online then awak hantar chat yang 'kau tahu tak sebab kau aku dengan awek gaduh' . Seriesly , masa tu saya rasa macam nak bunuh jew awak. Geram sangat , sampai hati awak cakap macam itu dekat saya. Siapa saya bagi awak? Tergamak awak buat macam tu dekat saya kan ? Ingat saya tak ada hati ke apa ? Hanya tuhan saya yang tahu apa yang saya rasa masa tu. Awak pujuk saya balik by texting saya , awak nak jumpa saya tapi saya tak dapat nak jumpa awak. Saya redha jew lah kalau sampai situ je hubungan kita sebab hati saya dah sakit sangat masa tu.Lama kelamaan hati saya lembut nak terima awak balik sebab awak kata yang semua tu kawan awak yang buat bukan awak. Saya percaya dekat awk sebab saya sayang awk sangat sangat. Memang hebat ujian yang tuhan bagi dekat saya.Tapi saya tidak boleh pandang belakang sebab awak tak macam dulu. Saya nampak kesungguhan awak semua dan awak sayang dekat saya , saya sayang awak. Pergaduhan itu semua ada dalam setiap hubungan tiada manusia yang sempurna dan kita hanya manusia biasa. Hubungan saya dengan awk masih ada tapi kita tak rapat macam dulu. Awak sibuk dengan kerja awak then saya pula kena tolong mak bapak saya.Saya sayang sangat dengan hubungan ini , kita kan dah janji nak jaga hubungan selama lamanya. Betul tak sayang ? Awak jaga diri awak tu baik baik saya jarang dekat samping awak sayang, Sayang awak sangat sangat. Saya rindu sangat dekat awak , awak mesti rindu dekat saya juga kan? Nanti kalau kita jumpa kita lepaskan rindu kita ye sayang. Saya rindu nak peluk awak, kadang kadang bila lepas awak telefon saya rasa sebak sangat. Saya kena faham sebab nanti kalau saya sibuk , awak pun kena faham saya ye sayang. Sejauh mana awak dengan saya , hati kita tetap dekat kan? Yang penting awak dengan saya kena setia antara satu sama lain.Kita dah besar , masing masing tahu mana yang baik dan buruk. Akhir kata dari saya , saya akan setia dengan awak sampai hujung nyawa saya. Walau tiada jodoh antara saya dengan awak. Awak kena faham yang dalam hati saya hanya ada awak sayang.

"Dear god, i wanna take a minute, not to ask for anything from you. But simply to say thank you, for all i have." 
T_T
  

No comments:

Post a Comment