Thursday 14 March 2013

Saya ! Saya ! Saya !

 Hai. Nama saya Zalia Ayof , umur saya 18 tahun dilahirkan pada 2/9/1995 di Hospital Kuala Pilah :) . Saya budak nogori. Saya bukan islam tau saya bumiputera, saya ada 6 orang adik beradik anak ke 4. Afezal,Zaleren,Zalafera,Zalia,Afezely.,Afezeril. Jyeah , thats my siblings. Wuuuhuuu. Saya ini seorang yang friendly,suka buat lawak,gile gile otak nya. Tak percaya ? Tanya kawan kawan saya , sebab diorang tahu saya macam mana. Saya ini jenis suka bercakap , itu adalah one of the reason kenapa saya nak buat blog ini. So i guess , i can update and story about myself and blog about my journey life. Memandangkan rakan rakan saya sangat jauh nak jumpa entah bila kan? So. Saya newbie. Maafkan saya kalau ada cerita sedikit terabur :D. Almaklum lah kan :) , nice to meet you all sayang :-* .Kamek sayang kitak .

No comments:

Post a Comment